Podniesienia efektywności sprzedaży i obsługi klienta

Zadanie:
podniesienia efektywności sprzedaży i jakości obsługi klienta poprzez
reorganizację posiadanych zasobów
Branża:
usługi B2B
Kraj:
Polska
Cel:
zwiększenie efektywności działu handlowego mierzonej jako wzrost
przychodów, podniesienie kwalifikacji zawodowych
pracowników działu handlowego oraz działu obsługi klienta,
podniesienie zaangażowania pracowników w realizowane przez
siebie zadania i zwiększenie ich satysfakcji z pracy, podniesienie
jakości obsługi klienta poprzez eliminację najczęstszych potknięć i
wprowadzenie zmian w procesach i procedurach
Rola:
przygotowanie
projektu, zarządzanie projektem, wdrożenie poprzez realizację zadań
projektu, monitorowanie i utrwalanie efektów projektu
Czas
realizacji
: 6 miesięcy
Największe
osiągnięcie
: podniesienie
efektywności sprzedaży i obsługi klienta skutkujący 31% wzrostem
przychodów i zmniejszeniem reklamacji o 15%.

Read More

Opracowanie i wprowadzenie na rynek nowego produktu dla GRUPA L.S. Sp. z o.o.

Zadanie: Opracowanie i
wprowadzenie na rynek nowego produktu – usługi outsourcingu procesów
około produkcyjnych. Projekt wpisywał się w strategię rozwoju firmy jako
dealera wózków widłowych marki Caterpillar (r)
Branża: Usługi B2B
Kraj: Polska
Cel: Opracowanie i wprowadzenie na rynek nowego produktu
Rola: Realizacja projektu
Czas realizacji: 12 miesięcy

Read More

Coaching managera logistyki w STOCK Sp. z o.o.

Zadanie:
Wsparcie managera logistyki w procesie poprawy parametrów procesu logistycznego.
Branża: Przemysł spożywczy
Kraj: Polska
Rola: Coach
Czas realizacji: 2 miesiące

Read More

Dostosowanie firmy do zmiennych warunków rynkowych dla producenta maszyn

Zadanie:
Dostosowanie modelu funkcjonowania firmy do zmiennych warunków rynkowych, podniesienie efektywności i obniżenie kosztów procesu produkcyjnego, redukcja zaangażowanego kapitału obrotowego, skrócenie realizacji zamówień.
Branża: Produkcja maszyn i urządzeń
Wielkość firmy: 160 pracowników; 50 mln PLN przychodu
Kraj: Polska
Rola: Realizacja projektu,
Czas realizacji: 7 miesiące
Największe osiągnięcie: Redukcja pracy w toku o 73%, Zmniejszenie zaangażowanego kapitału obrotowego o 21%, wzrost efektywności produkcji o 7%.

Read More

Reorganizacja obszaru procesu produkcji producenta mebli

Zadanie:Reorganizacja obszaru produkcja, przygotowanie i wdrożenie systemu zarządzania obszarem produkcja.
Branża: Produkcja mebli
Wielkość firmy: 200 pracowników; 20 mln PLN przychodu
Kraj: Polska
Rola: Konsultant, nadzorowanie managera projektu,
Czas realizacji: 3 miesiące
Cel: Reorganizacja i podniesienie efektywności procesu produkcyjnego zapewnienie jakości, wprowadzenie zasad elastyczności dostosowujących zdolności produkcyjne do popytu.

Read More

Redukcja zaangażowania kapitału obrotowego u producenta maszyn

Zadanie:Przebudowa wewnętrznych przebiegów procesów planowania i realizacji zamówień oraz zwiększenia elastyczności produkcji w celu zmniejszenia zaangażowania kapitału obrotowego.
Branża: Produkcja maszyn i urządzeń
Wielkość firmy: 160 pracowników; 50 mln PLN przychodu.
Kraj: Polska
Rola: Konsultant, realizacja projektu.
Czas realizacji: 3 miesiące
Cel: Zmniejszenie zaangażowanego kapitału obrotowego o 10%.

Read More

Przebudowa i podniesienie efektywności procesu zakupów sieci handlowej

Zadanie:Zaprojektowanie i wdrożenie optymalnego kosztowo procesu zakupów produktów i usług inwestycyjnych oraz zakupów wspierających procesy. Opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania zakupami.
Branża: Handel detaliczny optyką
Wielkość firmy: 1200 pracowników; 300 mln PLN przychodu.
Kraj: Polska
Rola: Interim manger, realizacja projektu.
Czas realizacji: 4 miesiące
Cel: Optymalizacja i redukcja kosztów zakupów, umożliwienie zarządzania cenami i kosztami, stworzenie transparentnego, kontrolowalnego i efektywnego procesu zakupów.
Największe osiągnięcie: Obniżenie kosztów zakupów w realizowanych konkursach od 7% do 30%.

Read More

Reorganizacja procesu sprzedaży operatora logistycznego

Zadanie: Zaprojektowanie i wdrożenie efektywnego procesu sprzedażny. Wdrożenie systemu CRM. Opracowanie i wdrożenie narzędzi systemu zarządzania sprzedażą.
Branża: Logistyka
Wielkość firmy: 600 pracowników; 100 mln PLN przychodu
Kraj: Polska
Cel: Zaprojektowanie, wdrożenie i uruchomienie efektywnego procesu sprzedaży.
Rola: Zarządzanie projektem, wdrożenie poprzez realizację zadań projektu.
Czas realizacji: 3 miesięcy
Produkty: Wdrożenie systemu CRM. Opracowanie i wdrożenie narzędzi systemu zarządzania sprzedażą, szkolenie pracowników sprzedaży.

Read More