Wdrożenie S&OP

Klient
Producent i dystrybutor akcesoriów biurowych
Nazwa projektu
Wdrożenie S&OP
kategoria
Usprawnienie procesu

Zadanie: Usprawnienie funkcji operacyjnych (planowanie, magazyny, produkcja, sprzedaż) poprzez wdrożenie koncepcji S&OP (sales and operations planning)
Branża: Produkcja i sprzedaż hurtowa akcesoriów biurowych
Wielkość firmy: 140 pracowników; 80 mln PLN przychodu
Kraj: Polska
Rola: Konsultant, realizacja projektu.
Czas realizacji: 4 miesiące

Wypracowane rozwiązania i produkty projektu

  • Model S&OP
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Procedura S&OP
  • Aplikacja do zarządzania procesami S&OP

Podsumowanie rezultatów

  • Redukcja stanów magazynowych o20%
  • Redukcja zwrotów od klientów o 7%
  • Wzrost EBIT o 38% między innymi dzięki redukcji utraconej sprzedaży i podniesieniu OTIF
#zikzag_carousel_6772e21dbf2df .slick-arrow:before, #zikzag_carousel_6772e21dbf2df .slick-arrow:after { border-color: #222222; } #zikzag_carousel_6772e21dbf2df .slick-arrow{ background-color: #222222; }#zikzag_carousel_6772e21dbf2df .slick-arrow:hover { background-color: #989898; } #zikzag_carousel_6772e21dbf2df .slick-arrow:hover:after, #zikzag_carousel_6772e21dbf2df .slick-arrow:hover:before { border-color: #989898; }