Transformacja

Klient
Odlewnia żeliwa
Nazwa projektu
Transformacja operacyjna
kategoria
Transformacja

Zadanie: Odwrócenie trendu straty na sprzedaży i działalności operacyjnej, zapewnienie dodatniej marży na oczekiwanym poziomie, przeprojektowanie dla zapewnienia stabilności i przewidywalności procesów operacyjnych i finansowych.
Branża: Odlewnictwo
Wielkość firmy: 300 pracowników; 120 mln PLN przychodu
Kraj: Polska
Rola: Członek zarządu, realizacja projektu.
Czas realizacji: 7 miesięcy

Wypracowane rozwiązania i produkty projektu

UZYSK:

  • Definicja, kontrola i raportowanie uzysku, brakowości i wykorzystania materiałów produkcyjnych

ZESPÓŁ:

  • Kaskada odpowiedzialności
  • Docelowy schemat organizacyjny
  • Opisy odpowiedzialności kaskady i struktury organizacyjnej
  • Zestaw KPI
  • Listy kompetencji
  • Raporty/checklisty KPI
  • Wyceny stanowisk
  • Karty celów

SPRZEDAŻ:

  • Organizacja działu sprzedaży
  • Plan pracy i raportowania działu sprzedaży
  • System dokumentów i kontroli marży na sprzedaży produktów
  • Repozytorium umów i dokumentów klientów
  • Lista Projektów
  • Repozytorium cenników klientów
  • Plan Sprzedaży
  • Cenniki

MARŻOWOŚĆ:

  • Narzędzie do oceny marżowości bieżącej sprzedaży
  • Kalkulatory i modele marżowe
  • Weryfikacja cenników klientów na oczekiwaną marżowość i odchylenia

PRODUKCJA:

  • Narzędzie do planowania Materiałów
  • Planowanie produkcji
  • Harmonogramowanie Produkcji
  • Rozliczenie czasu pracy

FINANSE:

  • Cash flow
  • CF długoterminowy R2022

Podsumowanie rezultatów

Wygenerowanie dodatniego wyniku po 2 latach strat

#zikzag_carousel_663b0022a9297 .slick-arrow:before, #zikzag_carousel_663b0022a9297 .slick-arrow:after { border-color: #222222; } #zikzag_carousel_663b0022a9297 .slick-arrow{ background-color: #222222; }#zikzag_carousel_663b0022a9297 .slick-arrow:hover { background-color: #989898; } #zikzag_carousel_663b0022a9297 .slick-arrow:hover:after, #zikzag_carousel_663b0022a9297 .slick-arrow:hover:before { border-color: #989898; }