Zadanie: Reorganizacja logiki funkcji biznesowych i systemu zarządzania w firmie produkcyjnej. Wdrożenie najlepszych praktyk biznesowych i operacyjnych Branża: Produkcja rowerów Wielkość firmy: 600 pracowników; 450 mln PLN przychodu Kraj: Polska Cel: Podniesienie sprawności procesów operacyjnych i optymalizacja zapotrzebowania na zasoby poprzez planowanie w procesach operacyjnych. Wdrożenie mechanizmów S&OP i kontroli efektywności wykorzystania zasobów w procesie produkcyjnym. Podniesienie terminowości dostaw. Rola: Zarządzanie projektem, wdrożenie poprzez realizację zadań projektu, Czas realizacji: 8 miesięcy
Wypracowane rozwiązania i produkty projektu
Lista nieefektywności
Rekomendacje
Ład organizacyjny, w tym kaskada odpowiedzialności, zakresy odpowiedzialności kadry kierowniczej
Zarządzanie przez cele, zestaw KPI
System planowania długo I krótkookresowego
Systemy zarządzania obszarów: produkcji, zakupów, kontroli jakości, planowania, sprzedaży, produkt managementu z kompletem narzędzi i najlepszych praktyk
Dostosowany do potrzeb I efektywny zestaw narzędzi pochodzących z HRM, ERP, Lean, BSC, SixSIgma
"Projekt Transformacji zdjął blokady z naszej firmy i umożliwił nam start realizacji ambitnej strategii, w której firma ma urosnąć dwukrotnie w ciągu kilku najbliższych lat."
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Operacyjny
klient, produkcja rowerów
Podsumowanie rezultatów
Dostosowanie do niestabilnych łańcuchów dostaw spowodowanych COVID, firma jako jedyna dostarczała produkty do punktów sprzedaży,