Coaching managera logistyki w STOCK Sp. z o.o.
Zadanie:
Wsparcie managera logistyki w procesie poprawy parametrów procesu logistycznego.
Branża: Przemysł spożywczy
Kraj: Polska
Rola: Coach
Czas realizacji: 2 miesiące
Zadanie:
Wsparcie managera logistyki w procesie poprawy parametrów procesu logistycznego.
Branża: Przemysł spożywczy
Kraj: Polska
Rola: Coach
Czas realizacji: 2 miesiące
Zadanie:
Zmiana struktury organizacyjnej dla efektywniejszej obsługi procesów produkcyjnych.
Branża: Przemysł elektroniczny
Wielkość firmy: 1200 pracowników; 230 mln PLN przychodu
Kraj: Polska
Cel: Połączenie dwóch organizacji
Rola: Współrealizacja projektu,
Czas realizacji: 3 miesiące
Zadanie:
Wykonanie opisów stanowisk dla kadry kierowniczej, kaskadowanie odpowiedzialności, wdrożenie systemu zarządzania przez cele.
Branża: Przemysł metalowy
Wielkość firmy: 150 pracowników; 100 mln PLN przychodu
Kraj: Polska
Cel: Podniesienie efektywności procesów produkcyjnych
Rola: Realizacja projektu,
Czas realizacji: 2 miesiące
Zadanie:Zaprojektowanie optymalnej kosztowo sieci dystrybucji dostosowanie jej do rozszerzającej się bazy klientów. Przygotowanie dedykowanego algorytmu podział kosztów logistycznych, przygotowanie modeli logistycznych oraz prognozowania kosztów dostawy do pojedynczych punktów na terenie całego kraju. Wytypowanie KPI i przygotowanie systemu zarządzanie przez cele w obszarze dystrybucji.
Branża: Produkcja żywności
Wielkość firmy: 300 pracowników; 100 mln PLN przychodu.
Kraj: Polska
Rola: Konsultant, realizacja projektu.
Czas realizacji: 3 miesiące
Cel: Optymalizacja i redukcja kosztów logistycznych umożliwienie zarządzania cenami i kosztami.
Zadanie:
Wdrożenie systemu zarządzania przez cele.
Branża: Holding zarządzający transportem i infrastrukturą
Wielkość firmy: 1200 pracowników; 700 mln PLN przychodu
Kraj: Polska
Rola: Konsultant, realizacja projektu.
Czas realizacji: 2 miesiące
Zadanie:Analiza możliwości podniesienia sprawności procesów biznesowych, zaprojektowanie i wdrożenie narzędzi dla usprawnienia procesów.
Branża: Produkcja żywności, piekarnia
Wielkość firmy: 600 pracowników; 60 mln PLN przychodu.
Kraj: Polska
Rola: Interim manger, realizacja projektu.
Czas realizacji: 4 miesiące
Cel: Opracowanie, dostosowanie do potrzeb i wdrożenie zestawu najlepszych praktyk w wybranych procesach biznesowych.
Produkty: Elementy ładu organizacyjnego, w tym kaskada odpowiedzialności, zakresy odpowiedzialności kadry kierowniczej, zapotrzebowanie na pracę w obszarach i pionach; Proces zarządzania wytwarzaniem w wdrażaniem do produkcji nowych produktów, Proces kompleksowego zarządzania jakością.