Archive
Rekonfiguracja biznesu/usługi dla podniesienia jego opłacalności
Zadanie:
rekonfiguracja biznesu/usługi dla podniesienia jego opłacalności
Branża: logistyka
Kraj: Polska
Cel: podniesienie poziomu jakości obsługi, przeprojektowanie
usługi zgodnie z oczekiwaniami klientów, uruchomienie
efektywnego i stale rosnącego procesu sprzedaży, zwiększenie wielkości
sprzedaży
Rola: zarządzanie projektem, wdrożenie
poprzez realizację zadań projektu,
Czas realizacji: 4 miesiące
Największe osiągnięcie: sprawne uruchomienie efektywnego
procesu sprzedaży, zmiana filozofii zarządzania wykonaniem usługi
polegająca na delegowaniu odpowiedzialności i uprawnień w
dół organizacji.
Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla firmy usługowej B2B
Zadanie: opracowanie i wdrożenie strategii strategii
marketingowej dla firmy usługowej B2B
Branża: usługi B2B
Kraj: Polska
Cel: realizacja efektywnej kosztowo strategii marketingowej mającej
na celu zbudowanie ogólnopolskiej marki w sektorze usług B2B
Rola: opracowanie koncepcji i strategii marketingowej, nadzorowanie
realizacji strategii oraz jej poszczególnych
elementów/akcji
Czas realizacji: 36 miesięcy
Największe osiągnięcie: wykreowanie najlepiej rozpoznawalnej marki
w branży
Opracowanie i wdrożenie kompletnej infrastruktury IT przedsiębiorstwa
Zadanie: stworzenie
kompletnej infrastruktury IT dla firmy ogólnopolskiej
posiadającej sieć oddziałów
Branża: usługi B2B
Kraj: Polska
Cel: posiadanie efektywnej kosztowo
infrastruktury IT (sprzętowej i programowej)
Rola: opracowanie koncepcji i nadzorowanie realizacji
projektu
Czas realizacji: 4 miesięcy Największe
osiągnięcie:
stworzenie sprawnej infrastruktury IT w optymalny sposób
wykorzystującej rozwiązania Open Source
Podniesienie efektywności procesu szkoleniowego poprzez e-learning
Zadanie: modyfikacja procesu
doskonalenia zawodowego pracowników w celu zwiększenia jego
efektywności edukacyjnej oraz redukcji kosztów
Branża: usługi B2B
Kraj: Polska
Cel: otrzymanie prostego i efektywnego
kosztowo systemu szkolenia pracowników, który
jednocześnie spowodowałby odciążenie działu HR
Rola:
zarządzanie projektem, wybór platformy e-learnirng,
przeprowadzenie testów, wdrożenie,
Czas realizacji:
2 miesiące
Największe osiągnięcie: system szkolenia
w efektywny sposób łączy szkolenia tradycyjne i platformę
elektroniczną ( wykorzystywaną do zarządzania procesem szkoleniowym,
utrwalania wiedzy i umiejętności, sprawdzania efektywności szkoleń i
raportowania), wykorzystano platformę e-learning należącą do Open
Source (Wolne Oprogramowanie), w związku z czym jej wdrożenie nie
wiązało się z dodatkowymi kosztami.
Podniesienia efektywności sprzedaży i obsługi klienta
Zadanie:
podniesienia efektywności sprzedaży i jakości obsługi klienta poprzez
reorganizację posiadanych zasobów
Branża:
usługi B2B
Kraj:
Polska
Cel:
zwiększenie efektywności działu handlowego mierzonej jako wzrost
przychodów, podniesienie kwalifikacji zawodowych
pracowników działu handlowego oraz działu obsługi klienta,
podniesienie zaangażowania pracowników w realizowane przez
siebie zadania i zwiększenie ich satysfakcji z pracy, podniesienie
jakości obsługi klienta poprzez eliminację najczęstszych potknięć i
wprowadzenie zmian w procesach i procedurach
Rola:
przygotowanie
projektu, zarządzanie projektem, wdrożenie poprzez realizację zadań
projektu, monitorowanie i utrwalanie efektów projektu
Czas
realizacji: 6 miesięcy
Największe
osiągnięcie: podniesienie
efektywności sprzedaży i obsługi klienta skutkujący 31% wzrostem
przychodów i zmniejszeniem reklamacji o 15%.
Organizacja contact center
Zadanie:
rekonfiguracja biznesu/usługi dla podniesienia jego opłacalności
Zadanie: organizacja działu contact center
Branża: logistyka
Kraj: Polska
Cel: wprowadzenie zmian do
realizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta jako
realizacja strategii poszerzenia bazy klientów w kierunku
segmentów małych i średnich przedsiębiorstw
Rola: przygotowanie projektu,
zarządzanie projektem, wdrożenie poprzez realizację zadań projektu,
Czas realizacji: 3 miesiące.
Reorganizacja biznesu/usługi transportowej operatora logistycznego Czechy
Zadanie:
rekonfiguracja biznesu/usługi dla podniesienia jego efektywności i
zakresu synergii z innymi działami operatora logistycznego
Branża: logistyka
Kraj: Czechy
Cel: określenie strategii rozwoju i planów działania, podniesienie
poziomu jakości obsługi, przeprojektowanie
usługi zgodnie z oczekiwaniami rynku, uruchomienie
efektywnego i stale rosnącego procesu sprzedaży,
Rola: zarządzanie projektem, wdrożenie
poprzez realizację zadań projektu,
Czas realizacji: 6 miesiące
Reorganizacja biznesu/usługi transportowej operatora logistycznego Rumunia
Zadanie:
rekonfiguracja biznesu/usługi dla podniesienia jego efektywności i
zakresu synergii z innymi działami operatora logistycznego
Branża: logistyka
Kraj: Rumunia
Cel: określenie strategii rozwoju i planów działania, podniesienie
poziomu jakości obsługi, przeprojektowanie
usługi zgodnie z oczekiwaniami rynku, uruchomienie
efektywnego i stale rosnącego procesu sprzedaży,
Rola: zarządzanie projektem, wdrożenie
poprzez realizację zadań projektu,
Czas realizacji: 6 miesiące
Przemodelowanie łańcucha dostaw dla CarpetRight Polska Sp.z o.o.
Zadanie: przemodelowanie
łańcucha dostaw dla CarpetRight Polska Sp.z o.o.
Branża: sieci handlowe
Kraj: Polska
Cel:
analiza funkcjonującego łańcucha dostaw a nasępnie jego przemodelowanie
pod kątem optymalizacji wykorzystania powierzchni magazynowych,
zaopatrzenia i logistyki dostaw
Rola: realizacja projektu
Czas realizacji: 2 miesiące
Opracowanie i wprowadzenie na rynek nowego produktu dla GRUPA L.S. Sp. z o.o.
Zadanie: Opracowanie i
wprowadzenie na rynek nowego produktu – usługi outsourcingu procesów
około produkcyjnych. Projekt wpisywał się w strategię rozwoju firmy jako
dealera wózków widłowych marki Caterpillar (r)
Branża: Usługi B2B
Kraj: Polska
Cel: Opracowanie i wprowadzenie na rynek nowego produktu
Rola: Realizacja projektu
Czas realizacji: 12 miesięcy