Reorganizacja obszaru procesu produkcji producenta mebli

Zadanie:Reorganizacja obszaru produkcja, przygotowanie i wdrożenie systemu zarządzania obszarem produkcja.
Branża: Produkcja mebli
Wielkość firmy: 200 pracowników; 20 mln PLN przychodu
Kraj: Polska
Rola: Konsultant, nadzorowanie managera projektu,
Czas realizacji: 3 miesiące
Cel: Reorganizacja i podniesienie efektywności procesu produkcyjnego zapewnienie jakości, wprowadzenie zasad elastyczności dostosowujących zdolności produkcyjne do popytu.

Read More

Przemodelowanie sieci dystrybucji producenta żywności

Zadanie:Zaprojektowanie optymalnej kosztowo sieci dystrybucji dostosowanie jej do rozszerzającej się bazy klientów. Przygotowanie dedykowanego algorytmu podział kosztów logistycznych, przygotowanie modeli logistycznych oraz prognozowania kosztów dostawy do pojedynczych punktów na terenie całego kraju. Wytypowanie KPI i przygotowanie systemu zarządzanie przez cele w obszarze dystrybucji.
Branża: Produkcja żywności
Wielkość firmy: 300 pracowników; 100 mln PLN przychodu.
Kraj: Polska
Rola: Konsultant, realizacja projektu.
Czas realizacji: 3 miesiące
Cel: Optymalizacja i redukcja kosztów logistycznych umożliwienie zarządzania cenami i kosztami.

Read More

Redukcja zaangażowania kapitału obrotowego u producenta maszyn

Zadanie:Przebudowa wewnętrznych przebiegów procesów planowania i realizacji zamówień oraz zwiększenia elastyczności produkcji w celu zmniejszenia zaangażowania kapitału obrotowego.
Branża: Produkcja maszyn i urządzeń
Wielkość firmy: 160 pracowników; 50 mln PLN przychodu.
Kraj: Polska
Rola: Konsultant, realizacja projektu.
Czas realizacji: 3 miesiące
Cel: Zmniejszenie zaangażowanego kapitału obrotowego o 10%.

Read More

Przebudowa i podniesienie efektywności procesu zakupów sieci handlowej

Zadanie:Zaprojektowanie i wdrożenie optymalnego kosztowo procesu zakupów produktów i usług inwestycyjnych oraz zakupów wspierających procesy. Opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania zakupami.
Branża: Handel detaliczny optyką
Wielkość firmy: 1200 pracowników; 300 mln PLN przychodu.
Kraj: Polska
Rola: Interim manger, realizacja projektu.
Czas realizacji: 4 miesiące
Cel: Optymalizacja i redukcja kosztów zakupów, umożliwienie zarządzania cenami i kosztami, stworzenie transparentnego, kontrolowalnego i efektywnego procesu zakupów.
Największe osiągnięcie: Obniżenie kosztów zakupów w realizowanych konkursach od 7% do 30%.

Read More